Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att spela upp *.img filer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Blixten100
    annars vadå??

annars blir du sjuk till helgen
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

hehe... Snacka om torr humor här på forumet...
      "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
      Maxtor D-Max 200gig
      v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av [-AzAZeL-]
        Inga extra inställningar ska behövas. Du klickar på "första" rar filen. Oftast .rar som följs av (r00-rxx). Har sett att vissa tv-serier ligger i part01.rar (följs av part02.rar ->), samma sak här, den första, dvs part01.rar
        Hrm. Nej. Jag får det inte till att fungera. Eller när jag klickar på RAR:en så identifieras innehållet, dvs jag ser IFO-filer mm. Men jag vet inte vilken fil jag skall 'exekvera'. Jag pratar alltså om en RAR:ad DVD image som jag försöker starta.

Comment

när är din XBMC från, Datum? när du klickat .rar filen så ser du filmen.img
          Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Original inlägg av mysiskatten
            när är din XBMC från, Datum? när du klickat .rar filen så ser du filmen.img
            Builden är 2005.12.05
            Hrm. Ja, det verkar konstigt. Har inte XBMC här f t men jag har för mig att jag direkt såg innehållet i ISO/IMG; dvs DVD:ns ursprungliga filer.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X