funkar den adaptern med xbmc ?, eller funkar den enbart på spel??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fundering angående FRAG tangentbord/mus adapter
Collapse
X
-
bara användbar för spel, köp en vanlig usb adapter om du vill använda tangentbord/mus för vanliga applikationerLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
men om man har en vanlig usb adapter funkar den till spel också?.Original inlägg av Hansibara användbar för spel, köp en vanlig usb adapter om du vill använda tangentbord/mus för vanliga applikationer
skulle nämligen vilja kunna använda det till bägge
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, det är två helt olika produkter med olika funktion.
Skall man skriva på tangentbordet så använder man en vanlig usb adapter, skall tangentbordet+musen fungera som en handkontroll så att det går att använda till vanliga spel använder man FRAGLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment