Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ändrat inställningar i Media Player

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ändrat inställningar i Media Player

Ändrade inställningen 4:3 till 16:9 i XBMP och tryckte på save and exit. Efter det vägrar programmet att starta.
    Alltså bilden till xboxen finns där, inte det problemet som andra verkar ha att bilden försvinner helt på xboxen, men programmet går inte i gång. Vad kan det bero på?

Finns det någon save-fil någonstans som man kan ändra i? Eller kan man hitta en ny version av Media Player (inte media center) någonstans och installera över?

Tacksam för snabba svar.

e:\udata\0face008
    e:\tdata\0face008

är det nog
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har provat att ta bort dem, men det hjälpte inte. Ska man ändra något i en fil istället?

Comment

Prova å kör enigmah video mode switchern då, kanske fixar ditt problem ändå
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X