Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med uppspelning av rar-arkiv

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

mysiskatten, jag skrev det en bit upp att jag hade skrivit fel. Det har aldrig varit iso, utan img. En felskrivning helt enkelt.

Och ja, jag har alla filer, jag kör hkSFV på dem och har ju till och med provat att packa upp dem.

Comment

Jag har samma problem =( provade nyss att uppdatera xbmc, men det hjälpte inte

Comment

Snor åt mig denna tråd i ngr sekunder!
        Hmm vilken ver av xbmc börjar ta rar, eller har alla versioner gjort det?
        Jag kan ju köra .img .iso .bin osv nemas problemas men just rar filer visas aldrig av xboxen i de mappar på burken som just innehåller rar filer?

Tack på förhand!

Z

Comment

Kom väl runt december förra året eller så?
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja.. du...

Jag hade samma problem med just dom där å andra RoS rellar...å de funkade bara efter uppackning

Så e de Ros som gör nått annorlunda?

Comment

Original inlägg av Hansi
              Kom väl runt december förra året eller så?
              Ahh ok därför jag inte kan se skiten då
              Ngn release därefter som är stabil då?

Comment

nu har Ros gjort om packningen av deras rellar...så det kanske funkar bättre.

Supercross.2005.CUSTOM.SWESUB.DVDr-RoS ...ska vara packad på annat vis,har inte hunnit testa än

Comment

hur rarar man själv ett arkiv för att det ska funka? Jag har gjort en 50mb rars av en img fil och xbmc spelar inte upp den. Den ser img filen men inget händer när jag vill spela den. Anledningen att ja vill spela upp rararkiv är ju att filmen inte ska låsa sig efter 4gb e uppspelat. Så.... Några rartips?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X