Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VBR mp3 audio ???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• VBR mp3 audio ???

Har märkt att jag har problem med filmer som har detta ljudformat (VBR mp3 audio), Det låter för ja---t i xboxen men felfritt i PCen. Är det fler som har märkt detta el, är det bara jag. Har testat att koda om filmen till annat format, både ljud och bild men felet följer med. Funkar felfritt i datorn. Ngn, som har en lösning på detta??? Har senaste XBMC...

Halååå....

Värkeligen ingen som vet ngt, om detta??....

Comment

prova ta bort "face" mapparna under tdata/udata på e:

Vad har du för builddate på din XBMC (ser det under info på shutdown menyn)

Du kan inte ha flera XBMC på din xbox.

ja det kan vara mycket som kan vara fel vi behöver mer info.
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Då denna filmen inte funkade så la jag in MC för att se om det hjälpte, den är från 060101. Det märkliga är att jag har andra filmer som till synes har samma ljudformat och dom funkar??? Men ngn, skilnad måste det ju vara på denna filmen... Vad finns i face mapparna? Har bara en MC installerad...

Comment

Jag menar givetvis att jag la in ett nyare MC.. ...

Comment

Original inlägg av 1000Mbit
            Vad finns i face mapparna? Har bara en MC installerad...

Du läser inte mina svar
            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X