Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med ljudet vid mp3 uppspelning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med ljudet vid mp3 uppspelning

Har försökt uppdatera till en nyare version av XBMC, detta för att bl.a. få menystöd för dvd. Problemet är att de senare versionerna av XBMC jag testat ger ett distorterat ljud när jag spelar upp mp3r. Den version som jag hade innan var från i somras och den spelade upp mp3r med väldigt bra ljud. Den gammla versionen hade också lite fler inställningar för "volume amplification" och "overall audio headroom" som jag inte hittar i de senaste versionerna.
    Någon som har tipps på vad som kan vara fel?
    Tack
    /Jugge

ta bort "face mapparna" under tdata/udata på e:

sedan hjälper det att söka (det var så jag hittade lösningen till dig)...........ja det finn en sök funktion här på forumet
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Har redan testat att ta bort face mapparna utan resultat tyvär.

Comment

Vilken vers har du nu då?
        Byt till den gammla då
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Problemet med min gammla version var att den inte hade dvd meny stöd. Nu har jag hittat en version från december 05 (XBMC.2005-12-06-CLEAN) och den verkar fungera fint.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X