Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SMB-guiden uppe igen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SMB-guiden uppe igen!

Hej gott folk!!!

Har tyvärr inte sätt förrän idag, att smb-guiden på www.freewebs.com/sbmguide-svenska varit nere ett antal verckor / dagar, vet inte. Detta pågrung av att jag lade upp guiden på en gratis sida, och nu började de klaga på bandbreden. Sidan tog allt för mkt av deras bandbredd.
    Nu ligger guiden på följande adress: smb-guiden .

Hoppas ni får användning av den igen....

Mvh:
    Felipe (tiito78)

Gör den i PDF eller word format så lägger jag den som attachment i forumet
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Gör den i PDF eller word format så lägger jag den som attachment i forumet
      har den som word fil.... vart skall jag skicka den?

Comment

psxcare@netcare.se
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=25448

Comment

sjysst...
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Vad är SMB?

Comment

Samba

Samba = Windows fildelning
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X