Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fel på xbmc?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fel på xbmc?

La in en ny version av XBMC.. "XBMC.2006.0320-fedR"
    Allting fungerade fint, sen höll jag på o ändrade dash och så. och nu så vill inte xbmc gå in på någon av min musik, mina filmer o mina bilder. däremot funkar det utmärkt att köra från "mina filer" av nån konstig anledning..

felmeddelandet var något i stil med "fel dator".. skitskumt.
    EDIT: "invalid computer name" var det.

är det ominstallation av xbmc som gäller eller?
    finns det några mappar på e: som man inte bör ta bort när man kör med xbmc? Tänkte det kanske kunde va det..
    Last edited by shamaatae; 2006-03-21, 09:19.

jag har något liknande, kan inte välja något, som om A-knappen skulle vara trasig och inga bilder på högersidan....

Ingen som vet eller kan tipsa? Har rensat /E/TDATA/0face008/ och /E/UDATA/0face008/ katalogerna...

Mvh Stephenj

Comment

prova ta bort media center och lägga in det igen.. det gjorde jag och det fungerade..

Comment

Original inlägg av shamaatae
        prova ta bort media center och lägga in det igen.. det gjorde jag och det fungerade..
        Hmmm lite svårt att vara inne i mediacenter och ta bort det? kan inte starta avalaunch...

Comment

Det verkar vara fel på skinnen, kan man byta default i någon xml fil?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X