Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mediabrowser för Kanal5 webbtv?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mediabrowser för Kanal5 webbtv?

Hej, det finns ju ett script till xbmc som låter användaren få se SVTs öppna arkiv (SVT MediaBrowser). Eftersom Kanal5 nu öppnat sitt eget arkiv skulle det ju vara trevligt att få även detta till xboxen. Är det någon som vet om det är på gång ett script till detta eller ska man börja kika lite själv på det (även fast jag inte på lång väg har de kunskaper som räcker) ?
    Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Detta låter som en bra ide! Hoppas någon svarar (mer vettigt än jag) ;P
    Hejsan hoppsan !

Comment

Rena spekulationer men bygger inte kanal5's arkiv på att du personifierar mediaplayer och sen verifierar det när man spelar upp något där. (så att de kan ta betalt). Borde göra saken betydligt svårare än öppna arkiv.

Comment

Jag har själv aldrig använt tjänsten, utan tittar bara på kanal5 för Ett Herrans Liv skull, tänkte bara att det skulle vara kul om de funka.

Jag vet att det finns en del här på forumet som inte är så dumma på programmera (har sett att ktd haft ett finger med i spelet på nåt script), så jag la bara upp det som förslag
        Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X