Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

saknar dashboard raden i T3CHs build XBMC 060521

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• saknar dashboard raden i T3CHs build XBMC 060521

Jag använder XBMC-CVS_2006-05-21-T3CH och märkte att när jag ska avsluta XBMC och gå till dashboardet så kommer jag till MS Dash (istället för Evox dashboardet evoxdash.xbe) och sedan kan jag ej gå ur därifrån.
    jag vill alltså komma till Evox Dashboardet när jag avslutar XBMC.

Någon tipsade mig om att jag skulle ändra raden
    <dashboard>...</dashboard> i xboxmediacenter.xml

Men jag kan inte hitta denna raden i T3CH:s build 0060521. Är den flyttad eller måste jag lägga till den?
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

<dashboard>C:\evoxdash.xbe</dashboard>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      <dashboard>C:\evoxdash.xbe</dashboard>
      Det är ändrat nu så att man ställer in dashboard i GUI under settings. Kolla online manualen så lär du hitta.

Målet för XBMC 2.0 är att xboxmediacenter.xml ska försvinna, det mesta kommer ställas in under settings
      Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Comment

Tack, hittade det i xbmc settings.
        Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X