Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

xboxmediacenter.xml ändras inte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• xboxmediacenter.xml ändras inte

Jag tycker detta är mycket konstigt. Jag ställer in xboxmediacenter.xml som jag vill ha det och sen FTP:ar över den till F:/Apps/xbmc.
    Men när jag går in på xboxen så är ändå alla bookmarks:en där.
    Jag bortkommenterade t.ex alla SMB share-saker men det visas ändå i xboxen.

Ligger *.xml filen cachad nånstans eller vad?

Kör med XBMC-CVS_2006-05-28-T3CH
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

kör du xbmc som dash har du den nog under C:
    Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Nej det gör jag inte. Kör evoX som dash.
      Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Comment

Pröva att gå in på xboxen via en browser och editera bookmarks där ... Med XBMC igång givetvis
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

rensa xbmc savesen kanske de som spökar,,, sen istället för att skriva över ,radera filen som ligger på xboxen och skicka sedan över.
          brukar hjälpa för mig när det inte verkar skrivas över

Comment

Problem löst. Det fungerade med att radera xboxmediacenter.xml på xboxen och ladda upp den ändrade.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X