Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

superdisc 3.7 rc.8 på DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• superdisc 3.7 rc.8 på DVD

Nån som har nån smart idé. Har filen som ISO som Nero inte vill bränna på dvd. Då den är på 815Mb så har jag inga CD-plattor som skulle fixa det, inte heller har min box spelat några cd-r eller cd-rw för den delen.

Så hur kan jag göra för att få ner iso'n på en dvd-skiva så min box kan börja leva igen?

ladda hem senaste C-Xboxtool
    packa upp ison med detta program till valfri mapp
    Ta bort alla EMUS fr SD
    packa ihop filerna med samma program igen
    bränn nu ison i nero på valfri CD-R/RW
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Kool. Vad är det för något jag tar bort? Om nu min box fortfarande inte vill läsa de cd-skivor jag har att välja på, vad kan jag göra då?

Comment

När du packat upp ISON så ser du nog att det finns en hel EMU mappa med en massa emus (emulatorer) ta bort allat i mappen EMU (tror det heter så) men låt EMU mappen vara kvar.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X