Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fucka upp mitt Xbmc totalt va ska jag göra?!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fucka upp mitt Xbmc totalt va ska jag göra?!

jag skulle uppdatera mitt XBMC och när jag gjort enligt följande:

1:tag hem Nya XBMC.rar packa upp starta flashfxp radera gamla Xbmc Mappen i C, skriv över Evoxdash.xeb, lägg in nya Xbmc och radera Face katalogerna i E så glömde jag radera Face katalogerna och starta om boxen. Så nu när jag starta om boxen så Tvärhänger den sig när Xbox loggan kommer upp och det står vilket chip man har, därifrån kan man inte göra ett piss den kan inte läsa någon skiva och stänger jag av chipet och startar om så kommer det bara upp rutan där det står att boxen behöver Service. Vad tusan ska jag göra nu?!

stoppa in SD boota med den installera om msdash sen evoxdash se om det hjälper
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Som "page63" sa skaffa superdisc och boota på den, SD har ftp så du kommer åt din xbox och du ka rätta till felen du gjort.

Bränn SD på en DVD (xbox dvdn brukar har svårt för CD osv)
      Du får testa dig fram med vad din DVD klarar att läsa.
      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

ok, så jag måste bränna ut superdisk på dvd? ska prova med det, tack...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X