Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ljud i xbmc xvid och divx

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ljud i xbmc xvid och divx

Hej,

Vissa av mina filmer funkar inte ljudet på.... Ljudet funkar kanon i datorn men när jag lägger över dom i boxxen så funkar det inte... Vissa Xvid funkar kanon men 10% får inget ljud... eller rättare sagt jäääkligt lågt ljud så om man skruvar upp teven till 100% så hör man lite knaster när dom pratar typ...

jag har orginal scarten till teven ( den som levererar både bild och ljud ) men det ska väl inte spela någon roll???

Hoppa att någon kan svara på detta...

// Charlie ...

ingen som vet? =(

Comment

Vilken version/datum är det du har?
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

prova ta bort face mapparna under tdata/udata ligger under E: brukar lösa konstiga ljudproblem mm mm

vad är det för typ avljud i dessa xvid som inte fungerar som det ska.
        Gör de genom gspot för att se vad det är för codec på ljud osv
        http://www.free-codecs.com/download/GSpot.htm
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

ööhh satan jag tog bort ALLA mappar under tdata och udata....
          alla mina game saves har försvunnit men e det nåntingannat viktigt som har försvunnit? är det nånting från superdisc jag skall installera för att få tillbaka nånting kritiskt?? tack för svar...

Comment

och ljudet funkar fortfarande inte.... =(

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X