Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken version av XBMC är "bäst"?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken version av XBMC är "bäst"?

Vet inte om denna fråga kanske redan finns besvarad. Har tyvärr inte tid att leta i tidigare trådar just nu heller..

Tänkte bara höra vilka olika versioner av XBMC som finns att tillgå, samt vilka för och nackdelar de olika versionerna har.

De versioner jag kommit i kontakt med är "T3CH" och "PIMPED", antar att det finns fler..

Om du tänker svara på inlägget så skriv gärna en förklaring/motivering varför just "din" version är bäst..
    Svar som "T3CH-versionen är bäst, den ska man ha.." säger inte så himla mycket..

XBMC-CVS_2006-09-04-T3CH senaste och den som är bäst vad som skiljer dom är inte mycket, T3CH stabilast
    Last edited by pege63; 2006-09-05, 22:14.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      XBMC-CVS_2006-09-04-T3CH senaste
      Jaså? Varför då?
      (tror inte du läste mitt inlägg riktigt..)

Comment

Du får ingen support(officiella forumet)på annat än T3CH.
        Så är nog bäst att hålla dig till den.

Mysiskattens är också bra den har en katt som Splash screen och mjau ljud när du stänger av
        Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Jag är stort fan av Gasgiver......

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X