Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

C,D,E & F Hittas inte längre, hmm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• C,D,E & F Hittas inte längre, hmm

När jag tidigare gick in på tex Mina filmer, Mina bilder, Min musik & Mina program så fick jag alltid upp ett "träd" med alla hårddiskar/partitioner och alla nätverks-val.

Nu har jag uppgraderat till "XBMC-2.0.0-FINAL-FAT-T3CH.rar"

Numera ser jag inte röken av partitionerna/hårddiskarna.
    Vart i hela har dom blitt av?

Man vill ju kunna zappa fram filerna typ

Kan det räcka med att skicka tillbaka "XboxMediaCenter.xml" till boxen som jag tog backup på innan uppgraderingen?
    Last edited by Kryssboxarn; 2006-10-15, 21:00.
    Kryssar fram

Prova ta bort 0face008 i E:\TDATA & E:\UDATA boota om
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Vet inte just, tror jag vart av med ytterligare nåt val där nu. Men jag lyckades med det omöjliga (att tänka till)

Tryckte på vit knapp på Pictures/music/ osv och ändrade genvägarna så dom pekade åt rätt håll. Man kan ju säkert göra genvägar till partitionerna åxå gissar jag. Har inte trixat så mycket än med min box.
      Kryssar fram

Comment

Fan, märkte nu istället att "Web radio" har försvunnit från listan typ där vid scripts (blåa pilen)
        Kryssar fram

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X