Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur ändra titel i XMBC ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur ändra titel i XMBC ?

lyckas in te redigera titlarna i XBMC.....när jag kör Quix mot Avalaunch funkar det fint och titlarna ändrar sig...men inte i XBMC.....hur göra ?

undrar oxå om det finns nåt enklare sätt än att hålla på att kopiera/flytta Xbmc-mappen till C: , och därmedt få boxen o inte starta upp med SmartXX menyn utan hoppa till Xbmc direkt.....

Var XBMC ligger spelar ingen roll för uppstarten. Om du vill att den bootar din bios/dashboard direkt istället för att visa SmartXX-menyn så får du ställa in det i SmartXX-menyn.

Comment

ok, e ej hemma vid boxen nu...men ska försöka hitta det sen då...vet du hur/var man gör det ?

det finns väl ingen "vits" med att starta upp i SmartXX meny ?

Comment

Vitsen är ju att det är enkelt att starta i orginal-läge så du kan spela live om du vill.

Du kan titta lite på: http://www.smartxx.com/manuals/manuals_07.php

Comment

Original inlägg av frejac
          Vitsen är ju att det är enkelt att starta i orginal-läge så du kan spela live om du vill.

Du kan titta lite på: http://www.smartxx.com/manuals/manuals_07.php
          jo, okey. vi kommer dock inte att köra nåt live inom överskådlig tid...o nu startar den ju inte heller i oroginalläge, utan den (fula) smartXX menyn står där o jäser...

och iom att mina kids oxå ska kunna lätt hitta spelen vore det bra om den gick i XBMC läge direkt.........

fast jag vill inte heller riskera o sabba nåt nu när alt funkar...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X