Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

img-filer över 4gig?!? Problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• img-filer över 4gig?!? Problem!

Vet inte vad det kan vara för fel men når jag lägger över mina filmrer till boxen så blir dom bara runt 4,25gig stora. Och på daton kan dom vara typ 4,6. Vilket inebär att när jag tittar på filmerna så slutar dom bara och går tillbaka till bachbord! Vad e problemet? Har xbmc 201.

Mvh Weappa

Problemet är att xboxens filsystem xfat bara har stöd för 4GB stora filer.

Använd winrar och dela upp dina stora imagefiler i flera små rarfiler.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det funkar bra och streama filmer (dvd isos) över nätverk dock funkar inte alla ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

innebär deta att jag inte behöver packa upp rar-filerna innan man för över dom till boxen. Isåfall e det bara att börja med nr1 eller?

Comment

Japp, xbox media center kan spela upp media direkt från rarfilerna.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

TAck!! Ni är KANON!!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X