Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med no-ip eller DynDNS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja om nu han ställ in den så jag ändrar alltid
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Okey. ASåå det du pratar om är till router. Det finns inga såna inställningar på switchar. Jag ska gå in på dlinks hemsida nu och kolla på switchar och kolla.

Comment

han har väl en D-Link Router med inbyggd switch
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Varför skulle han ha det? Finns ingenting i inläggen ovan som tyder på att det är en router. Dlink tillverkar switchar, han skriver att det är en switch, han får nya ipadresser i tid och otid vilket mest troligt beror på att han får adresserna från BBB och inte från någon egen router. Han skriver till och med att han inte vill ha någon router för att han tycker dom är krångliga att konfigurera (vilket jag INTE håller med om).

Och du är yr. Fortfarande. :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack Hansi Äntligen nån som förstår vad jag vill komma fram till. Jag tog den långa vägen samt med tålamod men mitt budskap verkade inte gå fram. Pege63 Hoppas du förstår nu :P

Comment

D-Link är en switch med inbyggd router iaf alla som är i familjen DI-XXXX är väl en sådan förmodar jag, ge mig nr så ska jag återkomma.
              Han kan även ringa Teknisk Support via telefon: 0770-33 00 35
              D-Link till verkar äver routrar
              Last edited by pege63; 2007-01-13, 13:24.

Comment

Ingen som sagt något modellnummer här.

DLINK tillverkar alla typer av produkter. Jag har en dlink switch som står och blinkar 10 meter från mig nu, ser ut att vara en 32 portars...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja det är en sådan som alla hemma pulare håller sig med i hemmet

Comment

Jag LOVAR att du hittar fler vanliga switchar än multilayerswitchar ute i stugorna...

Comment

ja det kan jag lova switchar med inbyggd router iaf som tex DI-XXXX serien

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X