Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur går man ur spel man startat?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur går man ur spel man startat?

Alternativt hur gör man för att starta om xboxex utan att stänga av via knappen och istället använda kontrollen?

Tycker det är drygt när man ska starta nån rom och den inte fungerar med den ena emulatorn så man måste starta om skiten.

Har sökt länge nu men hittar ingenting om det.

Starta OM?
    Men du kan ju göra IGR "In Game Reset".
    Håll inne left trigger, right trigger, back, start, då resetas boxen till evolutionX dashen.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63 Visa Inlägg
      Starta OM?
      Men du kan ju göra IGR "In Game Reset".
      Håll inne left trigger, right trigger, back, start, då resetas boxen till evolutionX dashen.
      Ja det var typ det jag menade, formulerade mig lite tokigt kanske.

Tack så mycket!

Comment

Kan man göra IGR oavsett vilket chip man har ? jag har DuoX2 men får det inte att funka. Vad menar du med left, right trigger. Är det pekfinger knapparna eller spakarna? Jag har ändrat under settings så att IGR är på On.

Comment

har du ett bios för just det stödet tex X2
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hur ser man vad man har för bios ? det är en vän till mig som fixat det så jag har ingen aning..

Comment

Beror på hur din boot ser ut har du X2 så ser du under X:et att det står XECUTER, & om du har M8 har du ngn trekant uppe i vänster el hörgra hörnet

Comment

vart ska jag kunna se det där X:et ? det jag ser då jag startar upp är evoluton X. Är det de du menar ?

Comment

jag har till största sannolikhet Version 1.6 = Evo-X M8_16PLUS bios.. går det inte att få IGR att funka då ?

Comment

Har du plats för ett 512kb bios kan du leta efter x2_5035_v16plus_512k klicka på mitt namn gå till min sida ladda ner

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X