mystiskt!
Har nyligen uppdaterat XBMC till en av de nyaste versionerna.
Jag har gjort exakt vad som beskrivits vid upp gradering/instalation samt läst allt vad jag kunnat hitta den senaste veckan om detta
Allt har funkat bra tillsvidare, MEN jag gick in och tittade i system info i XBMC och såg av förvåning att version 1.1.0 [Y] stod som XBMC versionen,driftiden var såklart 0. Hur kan detta vara möjligt??
Har för mig att det skall stå den nya instalerade versionen som skall vara 2.0.1/2.0.0??
Har någon samma problem eller har någon en förklaring till detta fenomen??
Tacksam för förklaring
Har nyligen uppdaterat XBMC till en av de nyaste versionerna.
Jag har gjort exakt vad som beskrivits vid upp gradering/instalation samt läst allt vad jag kunnat hitta den senaste veckan om detta
Allt har funkat bra tillsvidare, MEN jag gick in och tittade i system info i XBMC och såg av förvåning att version 1.1.0 [Y] stod som XBMC versionen,driftiden var såklart 0. Hur kan detta vara möjligt??
Har för mig att det skall stå den nya instalerade versionen som skall vara 2.0.1/2.0.0??
Har någon samma problem eller har någon en förklaring till detta fenomen??
Tacksam för förklaring

..Sådana åtgärder orkar jag inte börja med, köper hellere en ny dongle..Har just sett film i 3h och inte varit med om några problem, det verkar komma och gå...En dongle kan väl inte vara så dyr, får väl köpa en ny...om det förtsätter..
Comment