Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

T3CH Upgrader - xbmc upgrade

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• T3CH Upgrader - xbmc upgrade

Någon som har koll på hur "T3CH Upgrader" scriptet fungerar. Vad gör den egentligen? Det jag eftersöker e en liten schysst xbmc upgrade guide kanske.

Hade ju varit schysst att göra det via script så slipper man manuellt kopiera kataloger. Faktum e att när jag uppgraderat senast manuellt så har det blivit nått chall med bilden. Helt plötsligt ser jag ingen text, som tur e lyckades jag switcha tillbaka till den förra versionen ändå.

http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=29329

Comment

Scriptet tar ner den senaste versionen av T3CH, kopierar din befintliga Userdata (om du vill) och installerar T3CH.
      Idag version 1.6 av scriptet finns en lite bugg. du måste ha foldern E:\apps på boxen. finns inte den så bryter scriptet.
      I nästa version kommer foldern att skapas om den inte finns. säger Big Belly Billy som gjort scriptet

Det du måste göra är att ändra så du har rätt .xbe och .cfg fil i C:\ på XBOXen.
      Har du XBMC sedan tidigare så behöver du troligen bara ändra i .cfg filen till den nya folder där XBMC är installerat.
      Har för mig att scriptet skapar en xbox.xbe och en xbox.cfg.
      Dessa behöver du byta namn på så kolla innan du börjar vad dom heter idag.
      Glöm inte att ändra sökvägen i .cfg filen.
      Mer info här: http://xbmc.org/wiki/?title=As_a_Dashboard

Boota om.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X