Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med streaming!!:S

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med streaming!!:S

hej,,, börjar bli riktigt irriterad på boxen!!
    det är så att "streamingen" bryter efter ca 45min - 1 h
    o det står "invalid computer name".. verkar som om uppkopplingen bryts.. jag har inte haft problem med detta innan..har bytt till olika xbmc versioner men fått samma problem där.. kör nu med det senaste 2008-03xxxx.. jag har delat ut mappar i datorn och kör med SMB...

några funderingar??

Det är ine så att du kör en d-link dgl-4300 router? eller liknande? prova att stänga av super g isåfall

Comment

nej jag kör med bredbandsbolagets Force..
      tack för svaret

Comment

Hej jag har sen länge kunnat använda smb utan problem tills jag formaterade om man dator så kan jag inte se den längre jag får upp ett felmeddelande. Men jag kan se min andra dator :S någon som har en lösning?
        http://www.danasoft.com/sig/shifty93.jpg

Comment

nevermind fixade problem
          http://www.danasoft.com/sig/shifty93.jpg

Comment

Ingen som har liknande problem,,provade med att stänga av zonealarm, fungerade mkt bättre, dvs längre utan avbrott.. men ev. så hände det

Comment

prova att googla "invalid computer name streaming" kom upp en del länkar från xbox forum osv, kan kanske finnas något där

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X