Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

youtube script fungerar inte alls?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• youtube script fungerar inte alls?

kör med XBMC-SVN_2009-02-18_rev17820-T3CH.

finns det någon nyare och bättre version?

sen får jag inte youtube scriptet att fungera, testade tanka ner 3 olika versioner av scriptet från hemsidan. youtube 3,4 tror jag det hette. någon som vet vad jag ska göra för att få det att fungera?

just nu startar det, jag kan se thumbnails. men trycker jag på dom startar dom aldrig, utan det står downloading video och hela köret, sen startar aldrig klippet. någon som vet why?

sista versionen är från i år... så ja men huruvida youtubescriptet är nytt vet jag inte...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

vet du var man tankar den senaste versionen? är det från xbmc? scriptet är inte nytt men vill ju ändå ha senaste xbmc versionen ^^

Comment

hittade det. efter oändligt googlande. http://www.sshcs.com/xbmc/Binaries/B...BOXT_30776.zip

Comment

[QUOTE = Swizzy; 238 367] last version is from this year ... so yes but whether youtubescriptet is new I do not know ...[/ QUOTE]

thanks for the link..... gud work
          Steve

Comment

Original inlägg av steve1234 Visa Inlägg
            [QUOTE = Swizzy; 238 367] last version is from this year ... so yes but whether youtubescriptet is new I do not know ...[/ QUOTE]

thanks for the link..... gud work
            What link? o.O
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Du får nog knappast scriptet att funka ... Länkar och mycket mer är ändat ...
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X