Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Filmerna syns inte!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Filmerna syns inte!

Hej

Har ett problem.. När jag lägger in Filmer på :E Video elr :F så ser jag inte filmen fast jag har laggt in den...Den tar plats på Xbox's hårddisk men jag ser inte den.. Vad är problemet ? Hade inte samma problem förut igår funkade ju allt bra!.??.. Jag har redan startart om boxen ett antal ggr.. Något med Evox.ini kanske ?

Mvh Nikko

Du måste starta xbox media player xbmp...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo jag går in på E:Video i Xbox Media player men dem syns ju inte däär!

Comment

Är du helt säker på att du går in i rätt katalog med xbmp? så inte katalogen heter movie i config.xml filen, och i verkligheten heter den ex movies?

Sedan ta bort filerna på e:\udata\0face007 och e:\tdata\0face007, jag tror inte det hjälper men pröva ändå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X