Tjena, Om man vill komma åt alla filer och mappar som ligger på datorn. I XBMP genom relax (som i yamp där man kan trycka på en knapp o välja relax så ser man allt)Hur gör man då? För nu kan jag bara t.ex. välja en huvudmapp för musik, som ligger på min ena hårddisk sen har jag en musik mapp till fast på en annan hårddisk som jag inte kan komma åt.. hoppas ni förstår vad jag menar.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
XBMP 2.3 + RELAX
Collapse
X
-
Se till att dela ut music, pictures och videos som virtuella kataloger under shares i relax. Sedan lägger du alla mappar på din dator som du vill dela ut som underkataloger till music/pictures/videos."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
-
Några Råd om Hur jag får XBMP 2.4 över till min xbox
Tja !
Har nyss Läst om den nya XBMP 2.4 och vill Gärna ha den men jag vet inte riktig hur jag ska få igång den(d.v.s om jag nu har fått tag på den riktiga ) på min xbox ? .
Jag brukar överföra filmer och musik och har lyckats få igång de men har Aldrig överfört Program.
Så hur ska jag göra för att kunna öppna den nya xbmp2.4 på min xbox
ska jag skicka den som en vanligt mapp eller?
Det hade varit tungt om någon hade kunnat hjälpa en Rookie.
Tack/mvh Cologgero.
- Citat
- Flag
Comment
-
Re: Några Råd om Hur jag får XBMP 2.4 över till min xbox
Gör en backup av 2.3 och kör upp 2.4 i xbmp mappen på xboxen..Originally posted by COLOGGERO
Tja !
Har nyss Läst om den nya XBMP 2.4 och vill Gärna ha den men jag vet inte riktig hur jag ska få igång den(d.v.s om jag nu har fått tag på den riktiga ) på min xbox ? .
Jag brukar överföra filmer och musik och har lyckats få igång de men har Aldrig överfört Program.
Så hur ska jag göra för att kunna öppna den nya xbmp2.4 på min xbox
ska jag skicka den som en vanligt mapp eller?
Det hade varit tungt om någon hade kunnat hjälpa en Rookie.
Tack/mvh Cologgero.XBox: v1.1
Dvd: Samsung
Modchip: Matrix
Bios: EvolutionX M7
Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
Dashboard: EvolutionX 3921
- Citat
- Flag
Comment

Comment