Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Media Player 2.0 Äntligen här!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Doomarn är ngn enormt snäll människa som har satt upp en del på sin ftp åt oss xbox användare.

Ett stort tack till Doomarn

<a href="ftp://doomarn.homeip.net" target="_blank">ftp://doomarn.homeip.net</a>

<small>[ 16 December 2002, 00:06: Meddelandet redigerat av: Hedis ]</small>

Comment

är det någon som får playlistfunktionen att fungera på filmerna? händer inget när jag trycker på Y.

Comment

aha den har bara "file stacking" filerna måste heta "skitbrafilm-CD1.avi! "skitbrafilm-CD2.avi"

då ska det gå.

Comment

Kan man med XBMP2 packa upp en ISO fil som redan finns i boxen?

Annars, vilket prog kan det?

Comment

Funkar det att använda DVD fjärren att styra Xbox Media Player 2???

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
              Ursprungligen skrivet av ULAS:
              <strong>Kan man med XBMP2 packa upp en ISO fil som redan finns i boxen?

Annars, vilket prog kan det?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vad jag förstått så fungerar det där bara när man använder streamservern RelaX på sin PC och delar ut filmerna via den.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vart kan man få tag på xbmp 2.0???

Comment

Doomarn´s FTP

<a href="ftp://doomarn.homeip.net" target="_blank">HÄR!!!</a>

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
                    Ursprungligen skrivet av Hypnosis:
                    <strong>Funkar det att använda DVD fjärren att styra Xbox Media Player 2???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja för fa-an!
                    Jag slängde in senaste Evo-X dashen och XBMP2 i söndags och det funkar kanonbra!!!

Det snyggaste är nästan att i senaste Evo-X dashen så kan man styra hela menyn med fjärren.

Så om man bara tänker spela upp en divX film behöver man inte ens använda handkontrollen överhuvudtaget!! Råsnyggt!!

Jag ska ställa in min box i stereobänken, så när man spelar musik eller film så ser det ut som vilken media utrustning som helst.

/Peska

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X