Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TvGuide i XBMP 2.4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vet ni om man kan minska storlek på bokstäverna i TVGuiden?

Comment

Du har ju tre fontstorlekar i TvGuidens inställnings meny (tryck start i tvguiden).

Comment

tackar det funkar fint nu...

Comment

Originally posted by BullHead
          Funkade inte att lägga dom i TvGiude katalogen, men när dom plaserades i Thumbs katalogen så blev det en fröjd för ögat att blädra i TvGuiden....
          Fungerar inte för mig :-(

/Hasse

Comment

Kontrollera i din xonfig.xml så att din XBMP hänvisar till den mapp du lagt dina bilder i...

Comment

jag får problem när han försöker skapa min listing.xml får felmedelande som är

http://www.dagenstv.com/se/chart/?da...-12-07&cha=27: keys missing in program
              me hash, not writing at /PerlApp/XMLTV.pm line 2448.

osv osv, vet inte vad felet är

Hjälp bitte

Comment

Originally posted by LaserFaser
                jag får problem när han försöker skapa min listing.xml får felmedelande som är

http://www.dagenstv.com/se/chart/?da...-12-07&cha=27: keys missing in program
                me hash, not writing at /PerlApp/XMLTV.pm line 2448.

osv osv, vet inte vad felet är

Hjälp bitte
                Har du gjort din grab fil ok?

Comment

Originally posted by ktd
                  Har du gjort din grab fil ok?
                  Något har hänt, antagligen måste programmet uppdateras. Min setup som fungerade perfekt för ett par veckor sedan har slutat fungera.
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
                    Något har hänt, antagligen måste programmet uppdateras. Min setup som fungerade perfekt för ett par veckor sedan har slutat fungera.
                    Jag testade 0.5.20, laddar hem 0.5.23 nu...
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
                      Jag testade 0.5.20, laddar hem 0.5.23 nu...
                      0.5.23 fungerar inte heller, så det är bara å avvakta eller engagera sig i projektet på sourceforge :-)

Comment

tackar då vet man, trodde bara det var jag som hade problem

Comment

LADIES AND GENTLEMEN!!!

Ladda hem 0.5.24 och kör!!!

Comment

nån som hunnit testa .24 ?

/Josh

Comment

Originally posted by josh
                              nån som hunnit testa .24 ?

/Josh
                              Öhhh. Ja... Annars hade jag inte skrivit som jag gjorde i mitt inlägg om det...

Comment

någon som har guiden någonstans, alltså den sidan som inte finns mer?

Har också problem med att få kanalerna att visas som bilder
                                har testat allt som står i ovanstående inlägg och testat att ha bilderna i både thumbnails och tvguide mappen men får inte fram dom ändå

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X