Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TvGuide i XBMP 2.4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kolla i din config.xml så att din thumbs sökväg stämmer med vart du lägger bilderna...

Comment

Japp testade att ändra i den och då fungerade,fast länken stod rätt men ändrade den till att stå i klartext istället för att använda $home

Comment

Har du en home tag satt då?
        Har sett att i en del congif.xml finns inte den och då kan HOME inte användas. Man kan lägga till den då så funkar det.
        Ska se ut typ så här <home>f:\apps\xbmp</home>

Comment

Jo då den var satt men efter kanske var det som var problemet, men nu fungerar det i alla fall. Så jag är nöjd och glad, perfekt tills man ska bort där det inte finns någon texttv. Bara slå igång boxen och se vad det är som kommer på tv.

Comment

Originally posted by ktd
            Öhhh. Ja... Annars hade jag inte skrivit som jag gjorde i mitt inlägg om det...
            Hehe. Jaaaaa.

Comment

Från xmltv-announce

xmltv-0.5.25 is out. This has only a few grabber changes: tv_grab_sn
              is gone because it no longer works (see
              http://article.gmane.org/gmane.comp.tv.xmltv.devel/2433)

Comment

Easy-setup guiden borttagen

TV guide Easy-setup guiden verkar borttagen från sidan, kan någon vänlig person lägga upp en ny länk eller fil på forumet....

Comment

TV-Guide funkar inte för svenska tablåer nu, då dagenstv.com har blockat xmltv.

Comment

Original inlägg av josh
                    TV-Guide funkar inte för svenska tablåer nu, då dagenstv.com har blockat xmltv.

Finns det ingen annan sida man kan hämta tv-tablåer från da?

Comment

tvprogram.nu är väl relativt bra.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X