Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nollställa Mediaspelaren

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nollställa Mediaspelaren

Som Jag förstått så lägger Mediaspelaren en massa grejer på E i minneskorts mappen, jag har typ testat varenda cvs som finns och det har på något sätt sabbat min xbox jag får inte igång S-VCD och spelaren hakar sig väldigt ofta Med 2.4 Releasen. Det funkar bra med en gammal 2.3 som jag kör med men jag vill naturligtvis utforska innehållet i det senaste. Så om någon vänlig själ kunde hjälpa mig att hitta den mapp som mediaspelaren skapat så jag kan ta bort den eftersom jag tror att problemet ligger i det eftersom jag kör flera versioner samtidigt så måste det blivit någon krock. Alltså jag skulle vilja ha hjälp med namnet på den mapp i savemappen som mediaspelaren skapat, jag har försökt söka i forumet men jag kommer inte riktigt på vad jag ska söka efter för att lösa problemet, tack på förhand........................................... ......
    Om du inte leker med livet leker livet med dig

"0face007" eller liknande heter den, den finns både på udata och tdata.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X