Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hängning i XBMP och EVOX

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Speedo73
    pege63: Det problem vi diskuterat här är långt djupare än så. Att välja vilken dash som skall laddas från xbmp är ju bara en fråga om en rad i xbmp. Läs från början så ser du vad det handlar om

Att köra en 2.3 konfig fil till 2.4 är definitivt inte att rekomendera. Nya features kommer till/ändras, med tillhörande xml taggar i konfiggen.
    jag vet vad den handlade om var bara en spontan reaktion på vad jag såg då skrev jag ang futures kan man ju lägga till dom eller hur.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Man kan ta sig tillbaka till Evox från XBMP om man använder sig av IGR! Detta gäller endast om man kör evox som dash !

Comment

Tyvärr verkar ju inga nya spela funka under EvoX 3285, så då är man på sätt och vis tillbaks på ruta noll

De enda två alternativ jag kan se nu, är att ha xbmp som dash, och rycka nätverkskabeln när man skall spela så att man kan få igång EvoX 3752, alternativt boota från Superdisk 3.5...

I want a new EvolutionX !

Comment

Det finns ju trots allt alternativ till Evo-X ... HAr du tittat på exempelvis Avalaunch som en annan möjlighet?

Har mycket fina små finesser i sig, och blir bara bättre och bättre för varje dag!

Comment

hmm vad är det för spel som inte funkar i evolutionx 3285.. jag har inte haft problem med ngt vad jag kan minnas.. visserligen använder jag xbmp som dash men ibland hoppar jag ut i 3285 för att starta de spel som inte går att köra via xbmp...

Comment

wmadoss: Jag kör på samma sätt som du nu, förutom att jag inte kan gå till evox (inte ens 3285) från xbmp med nätverkskabeln i.

Ett exempel på spel som inte funkar i 3285 är Burnout2. Inte om man vill köra från hårddisken iaf.

Nej, jag har inte tittat på Avalaunch. Kanske borde göra det? Men man tycker ju att det borde finnas en anledning till att den nämns så sällan? Skall det vara lika duktigt på att launcha nya spel som EvoX 3752?

Comment

Ok varför kör du inte Burnout 2 (och eventuellt andra spel som inte funkar i evox3285) från xbmp då om det inte funkar i evolutionx för det funkar för mig...

Comment

Därför att det verka som att XBMP är ännu sämmre på att starta spel än 3285... Men du menar att Burnout2 funkar där? Måste testa det isåfall...

Comment

Jag har kört burnout 2 några ggr, är inte 100% på att jag startat det från xbmp men eftersom du säger att det inte funkar från evox3285 så måste jag ha spelat dert från xbmp (körde det som sagt bara några ggr och nu har jag deletat det ..sunkigt..)

Comment

Du har rätt! Det funkar från XBMP. Lustigt det där... jag var förut med om ett annat spel som inte funkade från XBMP, men i 3285.

Burnout2 är ju ett kingspel. Hade det förut till PS2 innan jag bytte till XBox Snygg grafik och en enorm fartkänsla och grymma krasher. Knappast vad jag kallar ett sunkigt spel...

Comment

Skönt att det funkar för dig... ok man ska väl inte kalla det för sunkigt då det känns som generell kritik.. men jag tycker inte det är bra.. finns inget replay värde i det tycker jag.. det är inte så jag sitter och kämpar för att komma vidare i spelet alltså..kör man 2 mot varandra kan det nog vara kul...

but everyone´s entitled to their own opinion....

Comment

but everyone´s entitled to their own opinion....
                          Givetvis... det lät bara som du sågade spelet rent allmänt. Har du föressten några tips på andra bra racing spel till Xbox? Jag diggade Gran Turismo 3 till PS2, men det finns ju inte till Xbox så... finns det nåt liknande?

Comment

Toca Race Driver har i mitt tycke den bästa körkänslan av de bilspel jag provat på Xboxen

Comment

Grafikmässigt då? Jag gillar förövrigt "arkad" känsla

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X