Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5.1 ljud i XBMP 2.3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 5.1 ljud i XBMP 2.3

Jag har nyligen uppgraderat från XBMP 2.2 till 2.3 med hjälp av Superdisc 2.5 . I och med detta har 5.1 ljudet försvunnit när jag streamar film från PCn med Relax (får endast stereoljud) !!

Provar jag någon av test filerna som finns på XBOXen funkar det utmärkt..

Några ideer?

Ladda hem en senare cvs release det ska funka...

Comment

Eller varför inte ladda hem Superdisc 3.6 istället, då får du uppdateringar på alla program

Comment

Baah har där kommit en 3.6 ?? du menar inte den fejkade 3.5.1 ??

Comment

Finns tom en 3.6.3 vem har gjort den?
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
            Finns tom en 3.6.3 vem har gjort den?
            Någon som tycker det är roligt att hitta på egna versioner för att strula till det för alla andra förmodligen...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hej! Har samma problem med surroundljudet(har XBMP2.3 från SD 3.5)men vill inte installera om med SD3.6 för då måste jag ändra om alla mina inställningar igen. Finns det inget sätta att bara uppdatera XBMP eller liknande. Tacksam för hjälp

-Färskingen

Comment

Mysterium

Hade samma problem med att jag ej får Dolby Digital 5.1 när jag kollar genom relax. Skumt är dock att en av mina filmer, Bad Boys 2, ger 5.1 ljud genom relax. Men mina avsnitt av 24(som oxå är i ac3)och även filmen JFK(även den ac3)ger bara 2-kanalsljud genom relax.

Kan det vara nått skumt med vissa releaser, att de kodar filmer/ljud annorlunda? Mkt skumt är det hursomhelst...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X