Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SHOUTcast Live

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SHOUTcast Live

Är det möjligt att använda sig av Shoutcast Live i XBMP utan att köra det genom Relax t.ex.??
    I så fall hur ska jag göra?
    The mind is like a parachute - it only works if it's open...

Det är väl bara att spara länken som en .sc fil eller nåt, har för mig att det ligger en sådan som exempel när man installerar med superdisc 3.6
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Visst ligger det med ett exempel, men det är ingen shoutcast live...
      Utan en vanlig shoutcast...
      The mind is like a parachute - it only works if it's open...

Comment

Detta skulle jag med vilja veta eftersom jag skulle vilja länka upp lite olika streams från http://www.di.fm/
        Last edited by AMDmannen; 2003-07-17, 13:28.
        V.1.0
        X2Pro
        120 Seagate V
        Utbytt chassie fläkt
        Samsung DVD

Comment

Som Hansi säger så är det bara lägga länkar som slutar på .sc el .pls så streamar man direkt från internet via xboxen utan att gå via relax.

Comment

Japp klockrent !
            Blev himla fint nu

Tack så mycket
            V.1.0
            X2Pro
            120 Seagate V
            Utbytt chassie fläkt
            Samsung DVD

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X