Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2,3 lr 2,4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2,3 lr 2,4

Jag har just nu xbmp 2,4 på min xbox men jag har inte lyckats att spela upp svcd filmer lr dylikt, kan det bero på programet så jag skall testa 2,3 istället, någon som har ett förslag

både VCD & SVCD funkar i 2.4 & 2.3
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
      både VCD & SVCD funkar i 2.4 & 2.3

Mjaej.... VCD och SVCD med menyer funkar INTE ... ännu.

Det gör att såna filmer där release-gruppen lägger in sin egen lilla "vi_är_bäst" slinga före själva filmen INTE går att spela på XBMP ännu. Då fär man extrahera mpg-filen som är själva filmen först

Comment

Nej menyer funkar inte men du får blädra dig till mappen där mpeg filen finns sen kan du spela upp den
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag har bränt filmerna som en bin o cue fil, funkar inte det utan måste jag bränna det som .mpg lr .avi?

Comment

Även bin funkar i 2.4 eller 2.3

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X