Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBMP hänger sig vid uppstart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBMP hänger sig vid uppstart

Jag har ett problem, min xbmp hänger sig när jag ska starta upp programet. Jag har configurerat config-filen. Den hänger sig endast när jag har i nätverkssladden. Jag kan öven ladda över en ny configfil som är exakt lika dan och sedan starta, men sedan när jag startar om den igen så måste jag ladda över filen igen
    Någon som vet varför??? Har den kopplad till en d-link router!

Re: XBMP hänger sig vid uppstart

Originally posted by Zelloc
    Jag har ett problem, min xbmp hänger sig när jag ska starta upp programet. Jag har configurerat config-filen. Den hänger sig endast när jag har i nätverkssladden. Jag kan öven ladda över en ny configfil som är exakt lika dan och sedan starta, men sedan när jag startar om den igen så måste jag ladda över filen igen
    Någon som vet varför??? Har den kopplad till en d-link router!
    Ja tror inte den hänger sig, den står och letar efter en Relax server men inte hittar någon.
    Så efter några minuter kommer den sluta leta och göra timout.
    Kolla igenom config-filen.

Comment

Jag har satt upp en relax-server och fått det att fungera...
      Så den hittar min relax men hänger sig ändå

Comment

Kolla även om den letar efter timeservers
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har löst problemet nu. ändrade fäljande och satte bara dit en *

<nameserver*>*</nameserver*>
          <address*>*</address*>
          <subnet*>*</subnet*>
          <gateway*>*</gateway*>

Tror att dom antagligen krockade emd inställningarna i evox...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X