Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBConnect (XBC) och BoStream!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBConnect (XBC) och BoStream!?

Tjenare,

Jag kör Bostream 2.5mbps downstream och 0,8mbps upstream hemma.

När jag kör Halo el. TopSpin över XBC så laggar det. Det laggar mer i Halo, antagligen eftersom halo skickar mer data över länken...

Min ping är låg och fin när jag connectar mot spelen, men likförbannat laggar det!!

Hur fungerar det här för er andra som sitter på ADSL uppkoppling?
    Någon som sitter på Scream 8/1 och kör XBC?

Laggar Halo över XBC för er om ni connectar mot någon som har lagt upp ett spel?

/Peska

Allvarligt, är det ingen mer som kör XBC över BoStream?

Comment

Eller annan ADSL för den delen...

Gimme some feedback!

Original inlägg av Peska
      Allvarligt, är det ingen mer som kör XBC över BoStream?

Comment

hej jag har också bostream 2.5 mbit. problemet med lagget beror inte på din uppkopplingshastighet, utan det är hosten s uppkopplinghastighet som är problemet. Hosta ett spel själv jag kan garantera att lagget kommer att försvinna då

Comment

Re: Phazon

Tjena,

Problemet ligger INTE hos hosten.
          Jag testkör mot min min polare som sitter på 10 mbit BBB.

Visst funkar det fint för mig om jag hostar, men då laggar det för alla som kopplar upp sig mot mitt spel.

/Peska

Original inlägg av phazon
          hej jag har också bostream 2.5 mbit. problemet med lagget beror inte på din uppkopplingshastighet, utan det är hosten s uppkopplinghastighet som är problemet. Hosta ett spel själv jag kan garantera att lagget kommer att försvinna då

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X