Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varning: Nytt LIVE-skydd!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varning: Nytt LIVE-skydd!

Efter att ha disassemblat koden för den senaste LIVE-versionen, har man upptäckt att LIVE! Numera har börjat kolla ifall du har en originalhårddisk installerad. Har du inte det kommer du att bli bannad. Än så länge samlar Microsoft enbart information, så än så länge blir man inte bannad. Men snart kör de igång det här på allvar, och då kan ni med större hårddiskar kyssa LIVE farväl...
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Och var var du för två veckor sedan när vi diskuterade detta sist :-)

Vi får väl se om det blir några bannade boxar eller ej, jag försöker hinna med att logga in nästan varje dag med min 300-giggare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Och var var du för två veckor sedan när vi diskuterade detta sist :-)

Vi får väl se om det blir några bannade boxar eller ej, jag försöker hinna med att logga in nästan varje dag med min 300-giggare.
      Haha så jag är lite efter, förstått
      * Xbox V1.1
      * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
      * 160 GB Samsung HD
      * 10 000+ Roms
      * 70+ XBOXspel

Comment

Kul för er!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X