Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

0,5 TELIA ADSL med live lagg proglem??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 0,5 TELIA ADSL med live lagg proglem??

hej

jag undrar om nån som har lagg problem med telia adsl 0.5???...på pc är det ju inga problem med det bara om man hostar dedicerad server men annars inte...komemr det lagga på live???

tack i förhand

Original inlägg av davidandersson
    hej

jag undrar om nån som har lagg problem med telia adsl 0.5???...på pc är det ju inga problem med det bara om man hostar dedicerad server men annars inte...komemr det lagga på live???

tack i förhand
    0.5 e väl lite i kanten, men det ska nog gå om du spelar mot andra i närheten...
    Annars hörde jag att 2.5 ska funka exakt lika bra som tex 10 nånstans
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

Comment

?

men är det större chans att det laggar på xbox LIVE än pc ???jag har inga problem alls att spela online på pc..självklart kommer jag bara spela på svenska servrar för annars laggar det så klart =)

Comment

Original inlägg av davidandersson
        men är det större chans att det laggar på xbox LIVE än pc ???jag har inga problem alls att spela online på pc..självklart kommer jag bara spela på svenska servrar för annars laggar det så klart =)
        Nejd et går säkert bra. Jag menade att 0.5 Mbit är lite slött, men det går säkert jättebra
        * Xbox V1.1
        * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
        * 160 GB Samsung HD
        * 10 000+ Roms
        * 70+ XBOXspel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X