Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kai ????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gör så här...

1. Starta KAI Engine på datorn.
    2. Starta XBMC och gå till gubben (mellan avstängnig & ?) uppe i menyn på orginalskinet. I PM är det det gröna X:et till höger...
    3. Välj Games och om spelet du vill spela finns med i listan väljer du det annars går du vidare till Arenas väljer xbox osv...
    3. När du är inne i det spels arena du vill spela trycker du på play om du har spelet på skiva. Har du det på hårddisken går du tillbaka till XBMCs huvudmeny, väljer My Programs och startar spelet därifrån.

Lycka till!

P.s Tycker du det är krånligt att starta spel från XBMC så är det bara boota om boxen och starta spelet från din vanliga dashboard om du vill. Du kommer fortfarande att vara kvar i den arena du valde i steg 3...

Comment

KAI, svenska (lokala) spelare tunnelingGuide??

Hej, jag försöker komma igång med online gameing med min box och undrar, det finns flera olika program för detta, vad är te x KAI, och hur hittar man andra svenkar o spela med, finns det nån newbie guide om tunneling software?

Comment

Det finns två program som används. XBConnect & X-Link. Den senaste versionen av X-Link heter KAI version 006 & är en beta...
        Spelande svenkar finns på båda programen. Det är en smaksak vilket du tycker bäst om.
        Jag & mina polare kör med X-Link KAI 006...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X