Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som har lust att bilda en svensk klan?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja ä också sugen på det,men jah måste först få xbc att funka

Comment

har det blivit nån klan? Kan även tänka mig göra sida åt klanen isf... Det är inga probs.. har ett konto ála 20 mb kvar att nyttja... Detta är jag helt på!

Comment

verkar vara mycket prat men liten verkstad i denna tråden... synd.

Comment

Jag vil gärna va med
          Min msn är Fagge__@*******.com

Comment

men de som verkar skulle ha dragit i gång klanen verkar inte vara här längre

Comment

alla som vill vara med kan kontakta mig, ett plus är om ni kan xlink redan men om ni inte skulle kunna det så kan jag lära er, jag vet hur man hostar spel osv, men som sagt, alla som vill vara med kan nå mig på nsvanfors@h o t m a i l.com
              |Xbox|
              |Xenium Ice|
              |80 GiB HDD|
              |Xlink: svanfors|

Comment

tvärr var ni nästan ett år försena att svara:P nu har jag redan joinat en klan..men vill du kanske trya för den klanen jag är med i. kontakta mig på henke_2k4@*******.com adda mig på msn messenger. klanen är svensk, plus några normän o en annan.
                Last edited by aha; 2005-03-22, 23:52.
                Hare Bra!

//aha

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X