Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBConnect 4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBConnect 4

Nu har ja fått till de!! Det är ju superkul att gamea mot polare i andra städer!!

Ja har en fråga dock, någon som vet varför XBConnect ibland inte hittar min xbox, för ibland går det ju hur bra som helst??? Ja fattar inte varför!?
    Last edited by wei§müller; 2004-09-22, 02:53.
    sockan.se
    xbox v1.3
    Black jewel
    Silent Modd

Nu har jag löst det!!!

Om det är någon annan som har samma problem gör så här: Starta xbconnect, kilcka på otions/general opions/ clear list. Klicka sen på find, då kommer xbconnect att hitta din xbox!

xbconnect kan du ladda hem från www.xbconnect.com/downloads.php

Last edited by wei§müller; 2004-09-24, 01:59.
    sockan.se
    xbox v1.3
    Black jewel
    Silent Modd

Comment

XBConnect hittar mitt Xbox utan problem.. Men dessvärre fattar ja inte hur man gör efteråt

Comment

Har du löst det? kommit in och kunnat spela mot andra än?
        sockan.se
        xbox v1.3
        Black jewel
        Silent Modd

Comment

Japp, fast det var ju långt ifrån så många snubbar som jag trodde att det skulle vara som spelade...

Comment

Det beror på vilket spel antar jag. Halo är det vanligaste och ibland är det en hel del som sitter och lirar... vad spelade du?
            sockan.se
            xbox v1.3
            Black jewel
            Silent Modd

Comment

De ni ser är de som har servrar, ordnar spel. Det är betydligt fler. Liksom ni som försöker hitta ngn server att spela på..
              "Det är inget fel med att vara clown, bara man är medveten om det"

Comment

please help me

är det bara mitt XBconnect som disconektar(stavning) hela tiden??jag trycker på halo sen trycker jag på en server i listan men efter omkring 5 sec efter jag tryckt på spelet i listan så stänger den fönstret igen.När jag loggar in måste jag stänga av mitt virus program för att det ska gå att logga in,kan det vara något program som ligger och stör eller kan man ändra i xp brandväg?det är en kopia av spelet som ligger på min hårdisk på xboxen,det ska väll funka ändå??ska xboxen stå och leta efter halo servrar,när man lettar efter halo servrar på datorn?PS:jag har kommit in på en server en gång men då laggade det,och servern försvan ner efter en minut
                Last edited by Mr.bian; 2004-11-17, 18:41.

Comment

XB connect

jag har ett problem.
                  När jag slår på min chippade x-box så kopplas internet ner. Har kopplat genom en switch x-boxen är chippad. kan det vara någon inställning på x-boxen?
                  Det har fungerat att spela hos mina kompisar förut men då hade jag inte chippat kan det vara något med chippet?

Comment

har oxå lite av ett problem. Kan ftp´a in till boxen och den är på nätverket... d.v.s skicka filer och greja är inga problem, dock hittar inte xbconnecteländet åt boxen då jag söker, har provat allsköns olika guider och tragglat igenom massa forum.. ingen som har eller haft samma problem med nån vettig lösning?
                    X-Box v1.6, 200GB HDD, SmartXX

Comment

Original inlägg av knohultarn
                      har oxå lite av ett problem. Kan ftp´a in till boxen och den är på nätverket... d.v.s skicka filer och greja är inga problem, dock hittar inte xbconnecteländet åt boxen då jag söker, har provat allsköns olika guider och tragglat igenom massa forum.. ingen som har eller haft samma problem med nån vettig lösning?
                      Jag antar att du har kört "clear list" oxå eller??
                      sockan.se
                      xbox v1.3
                      Black jewel
                      Silent Modd

Comment

när jag använder XBconnect så verkar den ta så många ip adresser så Bredbandsbolaget stänger ner min anslutning då får jag ringa till dom så dom aktiverar mitt jack i gen fan sist hade xboxen tagit 12 ip adresser får bara ha 5 per hushåll...
                        Igen som har lika problem eller nån som kanske har löst det ????

//Phazer

Comment

Behöver hjälp med xbconnect

Hej!
                          Jag har problem med xbconnect, den hittar inte mitt xbox.
                          Jag har ett chippat xbox och jag har kopplat ihop datan med boxen via en router (d-link 604)och gjort en massa inställningar men den hittar ändå inte. Så jag har några frågor:

Kan någon berätta hur jag ska göra från början till slut.

MVH Johan

Comment

Det finns en guide/faq på deras hemmsida, läs igenom den.
                            Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Hej igen!
                              Nu har jag äntligen fått ihop datan och xboxet, men nu har jag ett annat problem.
                              När jag går in på en server som inte är full och kommer in på den så kommer spelet aldrig upp på min TV.

Om det är någon som vet varför så skriv gärna.

MVH Johan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X