Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Live gameUpdate Från pc till xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox Live gameUpdate Från pc till xbox

Jag hade tänkt dom som har XboX LIVE Kan ju ladda hem updateringar till spel och banor och så

är det några som är friviliga att kunna tanka hem dom och genom ett chip å ftp lägga ut dom på internet det skulle vara bra att få dom från internet och kunna lägga in gameupdates genom datorn om det nu funkar jag gissar på att det funkar för save games funkar ju

om det nu funkar jag vill bara ha svar det skulle va bra om det gick göra så?

om det nu finns en sida kan nån ge mig den tack!
    Last edited by Josh_gomez90; 2005-01-23, 23:18. Anledning: om det redan finns en sida ?
    XboxVersion : 1.1
    ModChip : SmartXXv.2
    Addons : Language Pack
    Hdd : Orginal Harddisk
    DashBoard : EvolationX, MS
    Bios :
    1: OrginalBios 2: Xecuter2 3: Evox M8 4: Cromewell
    5: Evox 3.60 EjectFixed 6: Yoshi-final-2005
    7: IND-Bios 8: Ed on the Chip Ftp

Original inlägg av Josh_gomez90
    Jag hade tänkt dom som har XboX LIVE Kan ju ladda hem updateringar till spel och banor och så

är det några som är friviliga att kunna tanka hem dom och genom ett chip å ftp lägga ut dom på internet det skulle vara bra att få dom från internet och kunna lägga in gameupdates genom datorn om det nu funkar jag gissar på att det funkar för save games funkar ju

om det nu funkar jag vill bara ha svar det skulle va bra om det gick göra så?

om det nu finns en sida kan nån ge mig den tack!
    Med tanke på att live numera detektar om xboxen är chippad fast chippet är avstängt så måste jag köra en ochippad (vilket jag har och spelar live på) Sen ta ur den hårdisken sätta den i en chippad boota med en evox skiva och ftpa över. orka.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X