Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Två frågor om online spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Två frågor om online spel

Skall om 2 min beställa en xbox från er och har några frågor om online spel.
    Hur många olika servers(?) kan man koppla upp sig mot?
    Vart kan jag hitta info om dom?
    Dom som är gratis, är dom laggiga? Spelar mycket folk på dom?
    På gratis serverna måste man ha ett orginal spel då?

Tackar för alla svar

Ägna lite tid åt att läsa vad andra skrivit här.

Använder du xbox live måste du använda originalspel. Du behöver inte bry dig om servrar, allt sådant sköts automatiskt.

Hur XLINK / XBCONNECT fungerar nuförtiden får andra svara på, det var nog över ett år sedan jag testade sist.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ingen som kan gissa hur stor % av xbox spelarna som kör på respektive xbox live/XLINK/XBCONNECT. Jag tycker det verkar grymt att dom två sisst nämda är gratis och att man inte behöver orgianlversionen av spelet. Men om det inte är mycket folk som spelar där, då är det värdelöst. Även om dom laggar förstås.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X