Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dela med sig mellan 2 xboxar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

I XToolbox kan du sätta den Xbox Ip adress som du tänker ansluta till med hjälp av Vit knapp, tror jag det var. Skriv in den boxens Ip. Starta om båda boxarna för att vara säker. Sen ska det bara vara att ansluta. Du kan flytta materialet hur som helst mellan boxarna med det programmet. Enkelt och ganska stabilt program. När du anslutit så markera den mapp som du ska kopiera till. Sen markerar du det som ska kopieras, tryck på vit. Add to Queue. Du kan markera flera grejor. När du är klar med det, välj transfer Queue. Då ska den sätta igång och det ska komma upp en massa filer som rullar på i fönstret.

Comment

OK, låter bra
      Testar det på nästa lan.
      Här är mitt egna onlinespel: gsrpg.tk
      Och här är mitt egna forum: gsrpg.tk

Comment

Om du lägger in en nyare version av avalaunch eller om du redan har det så behöver du inte hålla på med några inställningar ef´tersom det finns en auto-detect funktion där, mycket smidigt, inget pill-

Comment

fungerar xtoolbox mellan en chippad och en vanlig xbox?
          har köpt en chippad och vill gärna spara mina saves från den gamla xboxen.

Comment

Nej xtoolbox fungerar bara på chippade xboxar... Du kan ju möjligtvis använda minneskort.
            Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X