Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med XLINK KAI

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med XLINK KAI

har problem när jag ska spela online med XLINK KAI de är när jag ska starta spelet då slutar internet att fungera och när jag stänger av spelet då startar internet igen.

har kopplat så hära
    bredband uttag-kabel-Belkin 125Mbps-trådlöst-Trådlöst nätverkskort-datorns nätverkskort-kabel-x-micro router-kabel-xboxet med nyaste xbmc

Original inlägg av jåå
    har problem när jag ska spela online med XLINK KAI de är när jag ska starta spelet då slutar internet att fungera och när jag stänger av spelet då startar internet igen.

har kopplat så hära
    bredband uttag-kabel-Belkin 125Mbps-trådlöst-Trådlöst nätverkskort-datorns nätverkskort-kabel-x-micro router-kabel-xboxet med nyaste xbmc

Jag har precis samma problem!

Något som vet något? nån lösning? eller vad kan problemet vara?

MVH!

Comment

Du MÅSTE ha en router mellan datorn och bredbandet.

När du tunnlar xbox link spel så dyker alla dina motspelares macadresser upp på ditt nätverk, och då bruker vissa internetoperatörer dra i nödstoppet på din lina...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
        Du MÅSTE ha en router mellan datorn och bredbandet.

När du tunnlar xbox link spel så dyker alla dina motspelares macadresser upp på ditt nätverk, och då bruker vissa internetoperatörer dra i nödstoppet på din lina...

Jag löste problemet... utan router... =)

Men jag undrar Jåå om problemet ligger i att du startar Kai.. jag tror nog mer att problemet är att du startar boxen, för så har det varit för mig.

Men det är löst nu....
        Tack!

Comment

jag kan ha igång boxen samtidigt som jag är ute på internet me datorn..
          men jag märkte för nån vecka sen att när jag skickar över spel från datorn till xboxet då dör internet av.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X