Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XLink konfig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XLink konfig

Tjena!

Har lite problem att få kai att fungera och börjar bli trött att bara skriva i engelska supportforum, svårt att förklara

Min konfig:
    Modem-[Kabel]-Trådlös Router-[Trådlöst]-Bärbar Dator-[Korsad Kabel]-XBox

Får upp följande meddelande när jag startar Kai config:
    "An error occurred opening the adapter intel(r) pro/wireless 2200bg network connection. Kai will not use this adapter."

I diagnostics står det "network reachable", startat toca 3 gått in på system link, men kai hittar fortfarande inte min xbox

Någon som kan hjälpa?

Adapterns drivrutin kanske inte har stöd för "promiscous mode"

Kolla i avancerade inställningar under nätverk i din windows om det är något du kan aktivera där.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för svaret men hittade felet sent igår kväll. Var tvungen att avinstallera Sunbelt Kerio Personal Firewall, nu fungerar allt klockrent.

Följdfråga nu, är det någon som har någon aning om hur man ska konfigurera Kerio för att de ska fungera tillsammans?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X