Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX Live & Chippad BIOS

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XBOX Live & Chippad BIOS

Jag funderar om jag kan med min XBOX köra XBOX Live. Jag har en gammal box som orginal bios är flashad på (sitter inget chip i) och orginal disken är formaterad för länge sedan.
    Finns det något hopp om att kunna få den tillbaka som "orginal" så jag kan testa Live??

Jag har kollat runt på forumet men hittar inget som verkar hjälpa mig så hoppas på en enkel lösning, om det nu finns en sådan

Du kan t.ex. montera ett x-ecuter chip med originalbios på halva chippet (eller flasha om din tsop till originalbios). Eller så kan du flasha in flera biosar i din tsop och löda på switchar för att dela upp den i upp till 4x256K delar varav en är original. Problemet med den lösningen är att nyare "multibiosar" inte går att göra så med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X