Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som spelar LIVE här i Sverige...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon som spelar LIVE här i Sverige...

...med ett (avaktiverat) chip i xboxen? Några problem med att ha evolution X-dashboard installerat, förutsatt att man har orginaldashboarden xboxdash.xbe på c:? Jag tycker att alla andra inlägg i detta forum är så luddiga, jag får i.a.f. ingen kläm på om det fungerar eller ej (vågar inte testa själv). Jag har inhandlat ett LIVE-paket idag, och ska löda dit switchar på mitt matrix-kort, för att kunna avaktivera det, när jag ska spela LIVE.

<small>[ 28 March 2003, 17:48: Meddelandet redigerat av: kLaN ]</small>
    /kLaN

Jag spelar live med med matrix där jag startar med ejectknappen och det är inga problem(än). Så det är lugna banderroller. Har också bytt hårddisk.

Comment

Det verkar riskabelt om man måste göra något särskilt för att starta *utan* chip; då finns risken att man råkar glömma det någon gång. Går det att anpassa det hela så att man istället måste göra något särskilt (t.ex. trycka på någon extra knapp e.dyl.) för att starta *med* chip?

Comment

Javisst löd dit en återfjädrande extern switch ist för en "vanlig" switch. Då måste du hålla switchen i det läge som möjliggör start av modchip under uppstarten.
        /kLaN

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X