Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi du nämnde orginal bioset ????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi du nämnde orginal bioset ????

Jag har ett x-ecuter 2 pro chip och skulle vilja spela lite online,
    och ja ha hort att man kan sätta in orginal bioset och spela på det fastän man har ett chip i krysslådan.... =)

Är det nån som vet var ja kan få tag på detta orginal bios ????

Om det är nåm som vet skulle jag vara väldigt tacksam...

MVH eviL
    SnYfT***

Om du har ett x-ecuter 2 pro chip så är det ju bara att stänga av det så använder du originalbios...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men de gå int =(

När jag gör det så står det bara "Your Xbox requires service please call ......." varför gör den så ???????
      SnYfT***

Comment

Du har inte en korrekt 100% original xboxdash.xbe på din hårddisk
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok ok

VAr kan ja hitta den då ???? och var på hårdisken ska ja lägga in den =)
          SnYfT***

Comment

Orginalet hittar du i din gammla xbox HD eller prova att installera den fr SD 3.6.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

tackar......

Ska testa super disc 3.6.......... ja ha pajja xbox orginal hd
              SnYfT***

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X