Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-ecuter 2 LITE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ok, då har väl mitt paket kommit på avvägar då eftersom jag beställde ca. 15.30 i torsdags förra veckan och nu e de onsdag 15.10 ungefär.

Detta är 4 arbetsdagar, tyckte det stod att det skulle ta 1-2 arbetsdagar för leverans .. men ok jag "kan" ju ha läst fel, eller?

Mvh,

Leif Bohlin
    Ordernummer: 26786 enligt bekräftelse 2004-02-12

Comment

Nej, något har blivit fel hos oss. Jag skickar ditt chip bums!
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, fel händer även den bäste .. Får försöka förklara det för min 6-åring .. hehe ..

Mvh,

Leif Bohlin

Comment

Vi hann iaf få iväg ditt chip idag, du kan maila för kollinummer

Kollilista
          Kollinr Kolli Vikt (kg) Innehåll
          ###########SE 1 0,00
          2004-02-18 18:02 Postcenter Rosenlundsgatan Inlämnat på Serviceställe
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Då hade man fått hem sitt 2.6 chipp då, och efter att ha kollat igenom installations anvisningarna lite lätt så har jag upptäckt ett litet problem...

När jag beställde chippet så stod det att det var 6 lödpunkter, men om inte jag har missuppfattat instruktionen som följde med chippet så är det ca 20 lödpunkter...

Det var ju mindre jävla bra måste jag säga! Ett annat litet problem är att inte alla kablar som behövs följer med heller.

Comment

På samma sida som man beställer chippen står det klart och tydligt att man bör läsa om vad som gäller om man har en XBOX version 1.6. Det tillkommer väl c:a 10 lödpunkter på en sådan (5 extra kablar) eftersom dess LPC debug port inte är inkopplad som på de äldre boxarna.

Behöver du extra kabel för LPC rebuilden är det bara att maila ditt kund+order# om vi glömt slänga med en stump.

Comment

Om jag nu beställer ett "X-Ecuter 2 Lite version 2.6" kommer det att gå in i min Xbox 1.0:a? (2002-04-19)

Comment

Ja

Comment

Har monterat chippet i en xbox 1.6 nu, men jag har inte lyckats få in nått nytt bios på chippet än. jag har bränt ut en skiva med m8_16 och lite skräpfiler på en cdrw skiva och när jag kör den så står det couldnt find bios update halting. gör jag nått fel? har även förstorat upp bioset med evtools så att det är 512k

Comment

vilka funktioner..

Hejsan , jag undrar vilka funktioner har X-Ecuter 2 ????

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X